Saturday, September 15, 2018

Powitanie

Witam serdecznie wszystkich, którzy trafili na mojego bloga o miniaturkach. Przepraszam, żaden ze mnie bloger - zupełnie nie mam pojęcia jak zabrać się do prowadzenia tej strony i na pewno nie znajdę w tym żadnej pasji, wiec czytelnicy nie powinni spodziewać się częstych postów. Po prostu wzorem kilku (nastu) kolegów postanowiłem stworzyć taką platformę wymiany informacji. A skoro o pasji wcześniej wspomniałem - to właśnie o niej ma być ten blog. Będę tu relacjonował rozwój mojego nowego hobby, jakim od kilku miesięcy stały się figurkowe gry bitewne i modelarstwo historyczne. Będzie to raczej publiczna kronika modelarskich przygód, pisana bardziej dla samego siebie i grupy przyjaciół niż dla szerszego kręgu odbiorców. Nie zamierzam zatem tworzyć tu poradników modelarskich ani opisywać systemów bitewnych, zasad, konwencji podstawkowania figurek itd... o tym są inne blogi oraz forum http://www.strategie.net.pl. Oczywiście ciekawsze strony podlinkuję. Generalnie można się tu zatem spodziewać informacji co u mnie "na warsztacie" oraz zdjęć z zakończenia poszczególnych etapów projektów. O realizowanych projektach będzie pewnie następny post. Tymczasem pozdrawiam drogiego Czytelnika... i idę zająć się czymś moim zdaniem bardziej pożytecznym niż pisanie bloga.

No comments:

Post a Comment